Ad Standards .

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Ad Standards IAB Polska. Grupa koncentruje się na opracowywaniu standardów oraz promowaniu dobrych praktyk związanych z jakością reklamy online. Celem grupy jest m.in. edukacja rynku, tworzenie wytycznych, badanie i analiza trendów czy współpraca z innymi organizacjami i grupami roboczymi. Dodatkowo jednym z kluczowych zagadnień jest także wpływ technologii na procesy oraz poszczególne działania marketingowe.

Wszystkie inicjatywy grupy koncentrują się na poprawie bezpieczeństwa i przejrzystości ekosystemu reklamowego w Polsce oraz promowaniu globalnych standardów wypracowanych przez IAB Europe czy IAB Tech Lab. Szefem Grupy Roboczej Ad Standards IAB Polska jest Hubert Świtalski (DoubleVerify), a jego Zastępcami: Agnieszka Petla (OMD), Kamil Glenszczyk (Google) i Rafał Szafraniec (OMD).

  • Adam Majewski
  • 27 listopada 2024

Uwaga w reklamie – czym jest i jak ją mierzyć?

Uwaga (attention) to termin, który ostatnio zdobył dużą popularność w świecie reklamy. Zarówno agencje mediowe jak i wydawcy starają się wpleść ją do swoich ofert. Powoli rośnie świadomość, że reklama bez uwagi nie ma sensu, bo po prostu nie może działać. Wciąż jednak pozostaje wiele kwestii wymagających doprecyzowania, w tym sama definicja uwagi oraz sposób jej badania.

  • Hubert Świtalski
  • 30 października 2024

Viewability które działa! Jaka widoczność jest wystarczająca?

Czy reklama jest widoczna? To pytanie powinno zaprzątać głowę każdego marketingowca. W dzisiejszym świecie pełnym zakłóceń, reklama musi być nie tylko widoczna, ale też niezapomniana. W tym artykule przeanalizuję, dlaczego widoczność jest kluczowa i jak można ją zoptymalizować, aby maksymalizować efektywność kampanii reklamowych. Wyruszymy w podróż przez wyniki trzech istotnych badań, które pokażą nam, jak przejść od zwykłej widoczności do niezwykłej skuteczności.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć