Badania .

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Badania IAB Polska. Grupa działa od 2010 roku. W jej skład wchodzą przedstawiciele agencji badawczych, wydawców, domów mediowych oraz wielu innych podmiotów branży online. Celem grupy jest edukacja, dostarczanie narzędzi marketingu online i udzielanie rzetelnych odpowiedzi na pytania badawcze dotyczące poszczególnych sektorów rynku.

Szefem Grupy jest Tomasz Wileński, iSLAY Tech, a jego Zastępczyniami są Lena Kotowska, Justtag oraz Joanna Makolądra, Publicis

  • Karolina Chołuj
  • 23 lutego 2022

Dlaczego cel kampanii reklamowej jest ważny i jak dobrze go wyznaczyć?

Komunikacja marketingowa w internecie, jak i w każdym innym kanale, ma szansę być naprawdę skuteczna tylko wtedy, kiedy ma jasno i precyzyjnie wyznaczony cel. Jest to dosyć prosty sposób rozumowania - nie jesteśmy w stanie ocenić efektywności działań reklamowych, jeśli nie do końca wiemy, co tak naprawdę dzięki nim chcemy osiągnąć. 

Wciśnij ESC, żeby zamknąć