Content Marketing

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska. Grupa skupia przedstawicieli agencji, wydawców oraz pośredników, którzy w codziennej pracy z klientami prowadzą działania z zakresu marketingu treści. Jej celem jest edukacja rynku w zakresie content marketingu oraz reklamy natywnej. Wśród podejmowanych przez tę grupę inicjatyw należy wyróżnić: poradniki content marketingu i reklamy natywnej, raporty, case study oraz edukację za pomocą profilu w mediach społecznościowych – Content Lab. Szefową Grupy jest Paulina Kozyra, TradeTracker Polska, a Zastępczynią Paulina Kunicka, Lightscape.

Content Marketing
  • Małgorzata Dąbrowska
  • 31 października 2023
Jak przygotować skuteczne kreacje do świątecznych kampanii? Wskazówki dla agencji i klientów.

Sytuacja ekonomiczna, w tym stale rosnące koszty życia, wpływają bezpośrednio na zmianę procesów zakupowych konsumentów. Co za tym idzie, znane i sprawdzone przez lata schematy świątecznej komunikacji mogą okazać się mniej skuteczne niż kiedyś. Z tego artykułu dowiesz się jak planować poszczególne etapy kampanii by zmienić użytkownika sieci w konsumenta.

Content Marketing
  • Grupa Robocza Content Marketing
  • 9 maja 2023
Content marketingowe case study: KINO POLSKA TV S.A.

Kino Polska TV S.A. to dynamicznie rozwijająca się grupa medialna, której głównymi gałęziami biznesowymi są: emisja i produkcja kanałów TV, dystrybucja oraz produkcja contentu telewizyjnego i filmowego.

Content Marketing
  • Grupa Robocza Content Marketing
  • 5 kwietnia 2023
Content marketingowe case study: USP ZDROWIE

USP Zdrowie to lider na polskim rynku leków dostępnych bez recepty, który od 1992 roku tworzy produkty z myślą o zdrowiu konsumentów. Firma znana jest m.in. z takich rozpoznawalnych oraz cenionych marek jak Apap, Ibuprom czy Gripex.

Content Marketing
  • Olga Szymkowiak
  • 22 marca 2023
4 pomysły na recykling contentu

Recykling to pojęcie, które odnosi się nie tylko do dbania o środowisko naturalne, ale też do marketingu. Choć zjawisko ponownego wykorzystania treści nie jest nowością, do tej pory nie cieszyło się ono zbyt dużą popularnością. Wiele wskazuje na to, że ten „ekologiczny” trend w marketingu będzie jedną z najsilniejszych tendencji w tym roku, warto więc poznać go lepiej. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na to, jak wykorzystać potencjał istniejących już artykułów blogowych.

Content Marketing
  • Grupa Robocza Content Marketing
  • 9 marca 2023
Content marketingowe case study: CANON POLSKA

KLIENT: CANON POLSKA WYDAWCA: GAZETA.PL AGENCJA: PHD MEDIA DIRECTION Oczekiwania Promocja wybranych produktów marki Canon w towarzystwie trendu na fotografię profesjonalną (nie na zdjęcia smartfonem), podkreślenie, że nie tylko profesjonalista może mieć dobry aparat. • Stworzenie atrakcyjnego contentu i zapewnienie widocznej ekspozycji do jego publikacji. • Przekierowanie do punktów partnerskiej sieci sprzedaży. Nazwa i opis […]

Content Marketing Influencer Marketing Public Relations Social Media
  • Agnieszka Jagusiak
  • 31 stycznia 2022
Kreacje na miarę naszych możliwości czy na miarę nowych czasów?

Zmierzenie się z „nową”, covidową rzeczywistością dla nikogo nie było łatwe. Jednak życie i biznes (!) muszą toczyć się dalej. Po przystosowaniu się do nowych warunków, marki powróciły do realizacji zaplanowanych kampanii reklamowych, PR-owych, do działań z obszaru employer brandingu itp. Nie mogły jednak działać tak jak zawsze, bo pandemia zmieniła reguły gry i otoczenie.

Content Marketing
  • Agnieszka Maciaszek
  • 24 września 2020
Raport Strategiczny INTERNET 2019/2020: Content marketing

Najpopularniejsze miejsca dystrybucji treści to media społecznościowe, ze szczególnym naciskiem na Stories. Ustandaryzowanie pomiaru oraz zaawansowana analiza danych to jedno z wyzwań dla marketerów na najbliższe lata. 90% marketerów B2B w USA w działaniach content marketingowych wyżej stawia potrzeby informacyjne użytkowników niż komunikat sprzedażowy.

Content Marketing
  • Aleksander Kasprzak
  • 13 sierpnia 2020
Content Marketing off-site

Poniższy tekst powstał jako odpowiedź na pytanie jakie efekty mogą przynieść działania w zakresie content marketingu off-site. Słowem wstępu należy wspomnieć, czym zajmuje się szeroko pojęty content marketing. Jest to, inaczej mówiąc, marketing treści, którego istotą są działania reklamowe polegające na tworzeniu i publikowaniu materiałów wzbudzających zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Żeby podjęte wysiłki przyniosły efekty, publikowane treści muszą być przydatne i dobre jakościowo. Powinny odpowiadać na potrzeby naszych potencjalnych klientów, a także być napisane w sposób interesujący i zrozumiały dla danej grupy docelowej. Content marketing może przybierać różne formy, z których każda będzie realizować inne cele. Jednak zazwyczaj tym ostatecznym i najważniejszym jest pozyskanie nowego klienta.

Content Marketing
  • Tomasz Wileński
  • 27 stycznia 2020
Zmierz się z content marketingiem. Czyli na co zwrócić uwagę przy mierzeniu i raportowaniu kampanii?

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″]Autor: Tomasz Wileński, CEO w islay.tech, Członek Grupy Roboczej IAB Content Marketing  i Reklama Natywna Wraz z rozwojem Internetu – wyszukiwarki stały się bardzo popularnym narzędziem do poszukiwań wszelkiego rodzaju treści. Pojawienie się nowych różnych formatów contentu, pociągnęło za sobą potrzebę stworzenia […]

Wciśnij ESC, żeby zamknąć