Ilość nie przechodzi już w jakość, czyli dlaczego dziś potrzebujemy super bohaterów (Super Userów)
Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, a niektórzy do tej pory w nie wierzą, że ilość zamienia się w […]
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska. Grupa skupia przedstawicieli agencji, wydawców oraz pośredników, którzy w codziennej pracy z klientami prowadzą działania z zakresu marketingu treści. Jej celem jest edukacja rynku w zakresie content marketingu oraz reklamy natywnej. Wśród podejmowanych przez tę grupę inicjatyw należy wyróżnić: poradniki content marketingu i reklamy natywnej, raporty, case study oraz edukację za pomocą profilu w mediach społecznościowych – Content Lab. Szefową Grupy jest Paulina Kozyra, TradeTracker Polska, a Zastępczynią Małgorzata Dąbrowska, Taboola.
Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, a niektórzy do tej pory w nie wierzą, że ilość zamienia się w […]
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego, takich jak Midjourney, DALL·E 3, Leonardo AI, Stable Diffusion czy Adobe Firefly, tworzenie wysokiej jakości grafiki stało się szybsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie sa wady i zalety każdego z tych narzędzi?
W dzisiejszym cyfrowym świecie narzędzia AI do tworzenia treści stają się nieocenionymi sojusznikami copywriterów, marketerów czy osób pracujących w social mediach. Umożliwiają szybkie generowanie wysokiej jakości angażujących treści, oszczędzając czas i zasoby. Dziś opisujemy 10 z nich, łącznie z ich wadami i zaletami.
Głównym zadaniem formatów natywnych jest płynne i optymalne dopasowanie się do otoczenia w jakim są emitowane, do urządzenia […]
Sytuacja ekonomiczna, w tym stale rosnące koszty życia, wpływają bezpośrednio na zmianę procesów zakupowych konsumentów. Co za tym idzie, znane i sprawdzone przez lata schematy świątecznej komunikacji mogą okazać się mniej skuteczne niż kiedyś. Z tego artykułu dowiesz się jak planować poszczególne etapy kampanii by zmienić użytkownika sieci w konsumenta.
Kino Polska TV S.A. to dynamicznie rozwijająca się grupa medialna, której głównymi gałęziami biznesowymi są: emisja i produkcja kanałów TV, dystrybucja oraz produkcja contentu telewizyjnego i filmowego.
USP Zdrowie to lider na polskim rynku leków dostępnych bez recepty, który od 1992 roku tworzy produkty z myślą o zdrowiu konsumentów. Firma znana jest m.in. z takich rozpoznawalnych oraz cenionych marek jak Apap, Ibuprom czy Gripex.
Recykling to pojęcie, które odnosi się nie tylko do dbania o środowisko naturalne, ale też do marketingu. Choć zjawisko ponownego wykorzystania treści nie jest nowością, do tej pory nie cieszyło się ono zbyt dużą popularnością. Wiele wskazuje na to, że ten „ekologiczny” trend w marketingu będzie jedną z najsilniejszych tendencji w tym roku, warto więc poznać go lepiej. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na to, jak wykorzystać potencjał istniejących już artykułów blogowych.
KLIENT: CANON POLSKA WYDAWCA: GAZETA.PL AGENCJA: PHD MEDIA DIRECTION Oczekiwania Promocja wybranych produktów marki Canon w towarzystwie trendu […]
Zmierzenie się z „nową”, covidową rzeczywistością dla nikogo nie było łatwe. Jednak życie i biznes (!) muszą toczyć się dalej. Po przystosowaniu się do nowych warunków, marki powróciły do realizacji zaplanowanych kampanii reklamowych, PR-owych, do działań z obszaru employer brandingu itp. Nie mogły jednak działać tak jak zawsze, bo pandemia zmieniła reguły gry i otoczenie.
Nie będzie zaskoczeniem, że content wideo w komunikacji nadal będzie istotny.
Najpopularniejsze miejsca dystrybucji treści to media społecznościowe, ze szczególnym naciskiem na Stories. Ustandaryzowanie pomiaru oraz zaawansowana analiza danych to jedno z wyzwań dla marketerów na najbliższe lata. 90% marketerów B2B w USA w działaniach content marketingowych wyżej stawia potrzeby informacyjne użytkowników niż komunikat sprzedażowy.