Content marketing w portalach horyzontalnych – najczęściej stosowane KPI, narzędzia i parametry
KPI (ang. Key Performance Indicators, czyli kluczowe wskaźniki efektywności) ustala się zaraz po wyznaczeniu celów kampanii i muszą […]
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska. Grupa skupia przedstawicieli agencji, wydawców oraz pośredników, którzy w codziennej pracy z klientami prowadzą działania z zakresu marketingu treści. Jej celem jest edukacja rynku w zakresie content marketingu oraz reklamy natywnej. Wśród podejmowanych przez tę grupę inicjatyw należy wyróżnić: poradniki content marketingu i reklamy natywnej, raporty, case study oraz edukację za pomocą profilu w mediach społecznościowych – Content Lab. Szefową Grupy jest Paulina Kozyra, TradeTracker Polska, a Zastępczynią Małgorzata Dąbrowska, Taboola.
KPI (ang. Key Performance Indicators, czyli kluczowe wskaźniki efektywności) ustala się zaraz po wyznaczeniu celów kampanii i muszą […]
Portale horyzontalne dążą do bycia wszechstronnymi platformami, które dostarczają treści i usługi, odpowiadające dynamicznie zmieniającym się potrzebom użytkowników. […]
W dobrze zaprojektowanej kampanii content marketingowej każdy element pełni określoną funkcję i wynika z przemyślanej strategii – przypadkowość […]
Strategia content marketingowa w portalu horyzontalnym powinna uwzględniać kilka kluczowych elementów, które pozwolą nam bardziej świadomie planować przyszłe […]
Transformacja rynku content marketingu staje się faktem. Coraz wyraźniej widać, że tradycyjne podejście oparte na liczbie kontaktów czy […]
W ostatnich latach content marketing stał się jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowych wielu firm.[1] Dzięki niemu przedsiębiorstwa […]
Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, a niektórzy do tej pory w nie wierzą, że ilość zamienia się w […]
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego, takich jak Midjourney, DALL·E 3, Leonardo AI, Stable Diffusion czy Adobe Firefly, tworzenie wysokiej jakości grafiki stało się szybsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie sa wady i zalety każdego z tych narzędzi?
W dzisiejszym cyfrowym świecie narzędzia AI do tworzenia treści stają się nieocenionymi sojusznikami copywriterów, marketerów czy osób pracujących w social mediach. Umożliwiają szybkie generowanie wysokiej jakości angażujących treści, oszczędzając czas i zasoby. Dziś opisujemy 10 z nich, łącznie z ich wadami i zaletami.
Głównym zadaniem formatów natywnych jest płynne i optymalne dopasowanie się do otoczenia w jakim są emitowane, do urządzenia […]
Sytuacja ekonomiczna, w tym stale rosnące koszty życia, wpływają bezpośrednio na zmianę procesów zakupowych konsumentów. Co za tym idzie, znane i sprawdzone przez lata schematy świątecznej komunikacji mogą okazać się mniej skuteczne niż kiedyś. Z tego artykułu dowiesz się jak planować poszczególne etapy kampanii by zmienić użytkownika sieci w konsumenta.
Kino Polska TV S.A. to dynamicznie rozwijająca się grupa medialna, której głównymi gałęziami biznesowymi są: emisja i produkcja kanałów TV, dystrybucja oraz produkcja contentu telewizyjnego i filmowego.