Content Marketing .

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska. Grupa skupia przedstawicieli agencji, wydawców oraz pośredników, którzy w codziennej pracy z klientami prowadzą działania z zakresu marketingu treści. Jej celem jest edukacja rynku w zakresie content marketingu oraz reklamy natywnej. Wśród podejmowanych przez tę grupę inicjatyw należy wyróżnić: poradniki content marketingu i reklamy natywnej, raporty, case study oraz edukację za pomocą profilu w mediach społecznościowych – Content Lab. Szefową Grupy jest Paulina Kozyra, TradeTracker Polska, a Zastępczynią Małgorzata Dąbrowska, Taboola.

  • Krystian Wydro
  • 6 listopada 2024

Top 5 narzędzi AI do generowania obrazów

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego, takich jak Midjourney, DALL·E 3, Leonardo AI, Stable Diffusion czy Adobe Firefly, tworzenie wysokiej jakości grafiki stało się szybsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie sa wady i zalety każdego z tych narzędzi?

  • Magda Rokicka
  • 16 października 2024

10 narzędzi AI do copywritingu

W dzisiejszym cyfrowym świecie narzędzia AI do tworzenia treści stają się nieocenionymi sojusznikami copywriterów, marketerów czy osób pracujących w social mediach. Umożliwiają szybkie generowanie wysokiej jakości angażujących treści, oszczędzając czas i zasoby. Dziś opisujemy 10 z nich, łącznie z ich wadami i zaletami.

  • Małgorzata Dąbrowska
  • 31 października 2023

Jak przygotować skuteczne kreacje do świątecznych kampanii? Wskazówki dla agencji i klientów.

Sytuacja ekonomiczna, w tym stale rosnące koszty życia, wpływają bezpośrednio na zmianę procesów zakupowych konsumentów. Co za tym idzie, znane i sprawdzone przez lata schematy świątecznej komunikacji mogą okazać się mniej skuteczne niż kiedyś. Z tego artykułu dowiesz się jak planować poszczególne etapy kampanii by zmienić użytkownika sieci w konsumenta.

  • Grupa Robocza Content Marketing
  • 9 maja 2023

Content marketingowe case study: KINO POLSKA TV S.A.

Kino Polska TV S.A. to dynamicznie rozwijająca się grupa medialna, której głównymi gałęziami biznesowymi są: emisja i produkcja kanałów TV, dystrybucja oraz produkcja contentu telewizyjnego i filmowego.

  • Grupa Robocza Content Marketing
  • 5 kwietnia 2023

Content marketingowe case study: USP ZDROWIE

USP Zdrowie to lider na polskim rynku leków dostępnych bez recepty, który od 1992 roku tworzy produkty z myślą o zdrowiu konsumentów. Firma znana jest m.in. z takich rozpoznawalnych oraz cenionych marek jak Apap, Ibuprom czy Gripex.

  • Olga Szymkowiak
  • 22 marca 2023

4 pomysły na recykling contentu

Recykling to pojęcie, które odnosi się nie tylko do dbania o środowisko naturalne, ale też do marketingu. Choć zjawisko ponownego wykorzystania treści nie jest nowością, do tej pory nie cieszyło się ono zbyt dużą popularnością. Wiele wskazuje na to, że ten „ekologiczny” trend w marketingu będzie jedną z najsilniejszych tendencji w tym roku, warto więc poznać go lepiej. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na to, jak wykorzystać potencjał istniejących już artykułów blogowych.

  • Grupa Robocza Content Marketing
  • 9 marca 2023

Content marketingowe case study: CANON POLSKA

KLIENT: CANON POLSKA WYDAWCA: GAZETA.PL AGENCJA: PHD MEDIA DIRECTION Oczekiwania Promocja wybranych produktów marki Canon w towarzystwie trendu […]

  • Agnieszka Jagusiak
  • 31 stycznia 2022

Kreacje na miarę naszych możliwości czy na miarę nowych czasów?

Zmierzenie się z „nową”, covidową rzeczywistością dla nikogo nie było łatwe. Jednak życie i biznes (!) muszą toczyć się dalej. Po przystosowaniu się do nowych warunków, marki powróciły do realizacji zaplanowanych kampanii reklamowych, PR-owych, do działań z obszaru employer brandingu itp. Nie mogły jednak działać tak jak zawsze, bo pandemia zmieniła reguły gry i otoczenie.

  • Agnieszka Maciaszek
  • 24 września 2020

Raport Strategiczny INTERNET 2019/2020: Content marketing

Najpopularniejsze miejsca dystrybucji treści to media społecznościowe, ze szczególnym naciskiem na Stories. Ustandaryzowanie pomiaru oraz zaawansowana analiza danych to jedno z wyzwań dla marketerów na najbliższe lata. 90% marketerów B2B w USA w działaniach content marketingowych wyżej stawia potrzeby informacyjne użytkowników niż komunikat sprzedażowy.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć