Katarzyna Ejdys

Katarzyna Ejdys IAB Polska

Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej na kierunku Społeczna Psychologia Internetu i Komunikacji. Na początku, zawodowo związana z PR’em pracując m.in. w Fundacji Dzieci Niczyje, koordynowała kampanie społeczne „Dzieciństwo bez przemocy” i „Zły dotyk”. Odpowiedzialna była również za stworzenie nowego serwisu Fundacji Dzieci Niczyje, który jako nowa platforma spajał kilkanaście programów, które prowadzi Fundacja. Później związana m.in. z agencją interaktywną K2, w której prowadziła projekty digitalowe dla takich klientów jak PZU, Pekao S.A , PKP czy Volvo. Obecnie jako Social&Creative Team Manager kieruje pracami działu kreatywnego w Newcast, dziale specjalizującym się w branded content, w ramach Zenithoptimedia Group. Prywatnie uwielbia podróże i włoską kuchnię. Stara się nie tracić czasu na zły nastrój, lubi spędzać dzień z uśmiechem i mnóstwem energii. Uwielbia testować nowe aplikacje i serwisy społecznościowe. Odkąd pamięta uwielbiała oglądać reklamy i wiedziała, że będzie pracować w branży.