Paweł Milcarz

Paweł Milcarz IAB Polska

Od 1998 zaangażowany w planowie komunikacji marketingowej w sieciowych domach mediowych- m.in. 7 lat związany z ZenithOptimedia, gdzie pełnił funkcję dyrektora działu obsługi klienta oraz członka zarządu operacyjnego. Równocześnie jako dyrektor regionu CEE w ZenithOptimedia International odpowiedzialny był m.in. za nadzór nad komunikacją kluczowych klientów na głównych rynkach w regionie. Poprzednio również w PanMedia Western oraz Universal McCann. Od 2009 współtworzy i zarządza GreenAlley Marketing Accountability – niezależną firmą doradczą specjalizującą się we wsparciu procesów marketingowych oraz marketing science – wchodzącą w skład międzynarodowej grupy doradczej Integration Alliance Network. Od 2012 równolegle współtworzy i zarządza Interactions Europe – międzynarodową siecią reklamy natywnej online funkcjonującą na 3 głównych rynkach regionu CEE: Polsce, Czechach i na Węgrzech. Doświadczony w doradztwie komunikacyjnym i strategicznym, realizacji projektów badawczych wspierających procesy decyzyjne w marketingu i sprzedaży oraz integracji wyników badań z wewnętrznymi procesami strategicznymi i implementacyjnymi przedsiębiorstw.

Paweł Milcarz nie opublikował jeszcze żadnych treści.