Paweł Zieliński

Paweł Zieliński IAB Polska

PR & Marketing Manager w Softhis. Od 3 lat współtworzy osiągnięcia krakowskiego software house Softhis, który oferuje rozwiązania software oparte na zaawansowanych technologiach informatycznych i mobilnych. W 2013 roku Softhis zajął 1 w Polsce i 3 miejsce w Europie Środkowej w rankingu Deloitte Technology Fast50 CE.

W branży PR i marketingu od 8 lat. Wcześniej pracował w VARIANT S.A., Grupie Adweb, PRO Media House oraz w Interia.pl. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, magister kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Współautor książki „E-marketing. Współczesne Trendy. Pakiet startowy”, wydanej przez PWN. Autor wielu artykułów z dziedziny marketingu, nowych technologii informatycznych, reklamy i PR.

Pasjonat nowoczesnych rozwiązań informatycznych i marketingu. Miłośnik motocykli. Wolne chwile najchętniej spędza w siodle swojego choppera.