Robert Sosnowski

Robert Sosnowski IAB Polska

Właściciel i dyrektor zarządzający w agencji innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozReklamy.eu, która od 2003 roku pracowała dla ponad 100 uznanych marek. Zebrał szerokie, praktyczne doświadczenie w zakresie skuteczności internetowych narzędzi reklamowych. Specjalizuje się w optymalnym dopasowaniu narzędzi do celów i uwarunkowań oraz na poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań reklamowych w digitalu. W projektowanych strategiach stawia na skuteczność i efektywność kosztów. Specjalizuje się w reklamie online połączonej z innowacyjną technologią, marketingiem partyzanckim i ambientem. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Mentor na Sturtup.pl. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi. Agencja Biuro Podróży Reklamy realizowała w ciągu 11 lat projekty między innymi dla takich marek jak: Samsung, OBI, Sony, Philips, Beko, ING, Pekao Bank Hipoteczny SA, mBank, Allegro, Warner Bros, WSiP, PWN, Dekoral Fashion, Bambino, Canal +, Invest-Bank, Bosch, HBO, Media-Markt, Saturn, Real, DHL, GP Batteries, IBM, Lexmark, GoodYear, Statoil, Xerox, Toshiba, LUX MED, Link4, Amica, Cinema-City, Panasonic, Asus. Za akcję SamsungGame dla Samsung Electronics Polska agencja zdobyła nagrodę główną konkursu MIXX Awards w kategorii,”Wprowadzenie nowego produktu na rynek”, oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii „Experiential marketing”, znalazła się także tym projektem na finałowej szortliście konkursu Webstar Festival, w kategorii „Zintegrowana kampania marketingowa”.Biuro Podróży reklamy obsługuje IAB Polska i jest autorem nowej strony związku oraz bloga branżowego.
Agencja prowadzi bloga www.robotsvoice.com.