Przetargi z Influencerami i mierzenie wyników
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów cyfrowych współpraca z influencerem staje się coraz istotniejszym elementem strategii marketingowej.
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. Grupa powstała w styczniu 2021 roku,a celem jej prac jest miedzy innymi stworzenie słownika pojęć, standaryzacja świadczeń i sposobu pomiaru efektywności, segmentacja influencerów oraz kwestie prawne. Publikacje grupy będą miały za zadanie nie tylko zdefiniowanie zjawiska influencer marketingu, ale również opisanie kluczowych kanałów i platform publikacji oraz dystrybucji contentu wraz z pokazaniem możliwości jakie daje ta forma promocji reklamodawcom. Szefem grupy jest Marek Myślicki, stor9, zaś jego Zastępcami Łukasz Kępiński, Tears of Joy, Justyna Oracz, Fantasyexpo Sp. z o.o./We!Re Fantasy oraz Adrian Pokrywka, GetHero, Justyna Zawadzka, Space Cat, Leszek Trela, Omnicom Media Group (Fuse) oraz Artur Nalepko, Rokmates.
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów cyfrowych współpraca z influencerem staje się coraz istotniejszym elementem strategii marketingowej.
Wykorzystanie AI w influencer marketingu można podzielić na dwa obszary.
Zmierzenie się z „nową”, covidową rzeczywistością dla nikogo nie było łatwe. Jednak życie i biznes (!) muszą toczyć się dalej. Po przystosowaniu się do nowych warunków, marki powróciły do realizacji zaplanowanych kampanii reklamowych, PR-owych, do działań z obszaru employer brandingu itp. Nie mogły jednak działać tak jak zawsze, bo pandemia zmieniła reguły gry i otoczenie.