Współpraca afiliacyjna może przynieść wielkie korzyści zarówno wydawcom jak i reklamodawcom. Aby było to możliwe, powinni działać zgodnie ze wspólnymi ustaleniami i regulaminami. Jako Grupa Robocza Performance, przygotowaliśmy dobre praktyki dla wydawców i reklamodawców – zalecamy ich przestrzeganie.
Zbiór Dobrych Praktyk marketingu afiliacyjnego został stworzony przez Grupę Roboczą Afiliacja, działającą przy IAB Polska, jeszcze w 2021 roku.
Działając na podstawie wspomnianej publikacji powstały infografiki, mające na celu przypomnienie poruszanej tematyki i upowszechnienie działań wpływających na sukces afiliacji. Zachęcamy do zapoznania się z dobrymi praktykami i stosowania ich podczas działań promocyjnych ze strony wydawców.
Dobre praktyki reklamodawcy afiliacyjnego powstały jako uzupełnienie tematu, będą cenną wskazówką przy tworzeniu programu afiliacyjnego. Mamy nadzieję, że przyczynią się również do poprawy jakości oraz skuteczności już działających współprac.

Chcesz więcej takich treści? Zapisz się do naszej bazy mailingowej!
Co 3 tygodnie na Twoją skrzynkę trafi IAB_Letter, który pozwoli Ci trzymać rękę na branżowym pulsie.
Możesz też liczyć na powiadomienia o najnowszych publikacjach, webinarach i konferencjach IAB Polska, a także newsy z branży!
Kliknięcie w przycisk przeniesie Cię na stronę iab.org.pl