Dobre praktyki we współpracy afiliacyjnej [TEKST I INFOGRAFIKI}

Współpraca afiliacyjna może przynieść wielkie korzyści zarówno wydawcom jak i reklamodawcom. Aby było to możliwe, powinni działać zgodnie ze wspólnymi ustaleniami i regulaminami. Jako Grupa Robocza Performance, przygotowaliśmy dobre praktyki dla wydawców i reklamodawców – zalecamy ich przestrzeganie.

Zbiór Dobrych Praktyk marketingu afiliacyjnego został stworzony przez Grupę Roboczą Afiliacja, działającą przy IAB Polska, jeszcze w 2021 roku.

Działając na podstawie wspomnianej publikacji powstały infografiki, mające na celu przypomnienie poruszanej tematyki i upowszechnienie działań wpływających na sukces afiliacji. Zachęcamy do zapoznania się z dobrymi praktykami i stosowania ich podczas działań promocyjnych ze strony wydawców.

infografika stworzona przez Grupę Roboczą Performance IAB

Dobre praktyki reklamodawcy afiliacyjnego powstały jako uzupełnienie tematu, będą cenną wskazówką przy tworzeniu programu afiliacyjnego. Mamy nadzieję, że przyczynią się również do poprawy jakości oraz skuteczności już działających współprac.

infografika stworzona przez Grupę Roboczą Performance IAB

Co 3 tygodnie na Twoją skrzynkę trafi IAB_Letter, który pozwoli Ci trzymać rękę na branżowym pulsie.

Możesz też liczyć na powiadomienia o najnowszych publikacjach, webinarach i konferencjach IAB Polska, a także newsy z branży!

Kliknięcie w przycisk przeniesie Cię na stronę iab.org.pl

Advertisement

Aleksandra Zadrożna

Performance&Affiliate Marketing Specialist w IDMnet, (część Grupy ZPR Media). Odpowiada za realizację i nadzór nad kampaniami performance. Specjalizuje się w marketingu afiliacyjnym od strony wydawcy i e-commerce. Posiada doświadczenie we współpracy z Influencerami, Customer Care, e-mail marketingu. Posiadaczka Certyfikatu DIMAQ Professional, członkini Grupy Roboczej Performance.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć