SEM

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej SEM IAB Polska. Grupa pracuje na rzecz edukacji i popularyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych jako skutecznego narzędzia promocji online. Jednym z głównych celów jej funkcjonowania jest ustanawianie i przestrzeganie standardów jakościowych usług oferowanych przez podmioty zrzeszone. Obszar SEM obejmuje zarówno pozycjonowanie organiczne (SEO), jak i kampanie płatne (PPC). Ponadto Grupa prowadzi fanpage SEM IAB PL, który na bieżąco informuje użytkowników o zachodzących zmianach w branży. Szefem Grupy jest Jarosław Miszczak, Bluerank, a jego Zastępcą Szymon Rydelski, Sunrise System.

SEM
  • Mateusz Szynalewski
  • 10 października 2023
Uczenie maszynowe i AI opanowały świat marketingu – jak bardzo powinniśmy im ufać?

Temat ten, chociaż w innej formie, wywoływał zamieszanie już znacznie wcześniej. Jeszcze całkiem niedawno większość mojego digital marketingowego feeda na LinkedInie zalewały posty i infografiki poświęcone Performance Max. Jeszcze wcześniej dotyczyły one intensywnego promowania i wprowadzania automatycznych rekomendacji na kontach Google Ads, czy też wycofania rozszerzonych reklam tekstowych na rzecz elastycznych.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć