Etapy rozwoju e-commerce – z czym się trzeba mierzyć
Handel elektroniczny (e-commerce) stał się nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, oferując przedsiębiorcom nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym […]
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej SEM IAB Polska. Grupa pracuje na rzecz edukacji i popularyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych jako skutecznego narzędzia promocji online. Jednym z głównych celów jej funkcjonowania jest ustanawianie i przestrzeganie standardów jakościowych usług oferowanych przez podmioty zrzeszone. Obszar SEM obejmuje zarówno pozycjonowanie organiczne (SEO), jak i kampanie płatne (PPC). Ponadto Grupa prowadzi fanpage SEM IAB PL, który na bieżąco informuje użytkowników o zachodzących zmianach w branży. Szefem Grupy jest Jarosław Miszczak, Bluerank, a jego Zastępcą Szymon Rydelski, Sunrise System.
Handel elektroniczny (e-commerce) stał się nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, oferując przedsiębiorcom nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym […]
Czy w pełni wykorzystujesz zadowolenie swoich klientów? Odpowiednio zaprezentowane recenzje i oceny nie tylko pomagają budować wiarygodność, ale […]
Koszty prowadzenia sprzedaży na marketplace są z góry przewidywalne i mierzalne – to od nas zależy, czy są […]
Search Generative Experience (SGE) znacząco wpłynęło na sposób, w jaki użytkownicy formułują swoje zapytania w wyszukiwarce. Wyszukiwania użytkowników […]
Już teraz widzimy, jakie zmiany w zakresie pozycjonowania i ruchu organicznego niesie ze sobą wprowadzenie Search Generative Experience […]
Duże zmiany w wyszukiwarce Google zawsze budzą obawy o sens dalszego zajmowania się pozycjonowaniem stron. Tak było w […]
Niezależnie od tego, co jest powodem analizy serwisu, aby lepiej zrozumieć uzyskane wyniki, powinniśmy zacząć od weryfikacji tego, jaki obraz witryny kreujemy i czy jest ona tak samo „postrzegana” przez użytkowników i roboty indeksujące Google’a.
Case study to niezwykle cenny materiał, którego specyfika umożliwia prezentację przeprowadzonych kampanii w praktycznym kontekście. Właściwie przygotowane case study przedstawia zadanie, które wykonaliśmy, z jakimi problemami i trudnościami się borykaliśmy i jak sobie z nimi poradziliśmy.
TikTok, niegdyś jedynie przestrzeń do wyzwań tanecznych dla pokolenia Z, obecnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się kanałów, […]
Wcześniej znane pod nazwą Discovery, kampanie Demand Generation wprowadzały lekkie zamieszanie wśród ‘starych’użytkowników systemu Google Ads. Dlaczego? Bo […]
Organizacje pozarządowe (ngo) często działają na ograniczonych budżetach, co sprawia, że link building może wydawać się wyzwaniem.
Fundacja TVN ma na celu poprawę sytuacji zdrowotnej chorych dzieci, w szczególności tych niepełnosprawnych. Udziela wsparcia finansowego na rehabilitację, leczenie oraz sprzęt medyczny. Fundacja TVN buduje i remontuje kliniki i oddziały szpitalne, a także wyposaża je w sprzęt medyczny.