SEM .

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej SEM IAB Polska. Grupa pracuje na rzecz edukacji i popularyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych jako skutecznego narzędzia promocji online. Jednym z głównych celów jej funkcjonowania jest ustanawianie i przestrzeganie standardów jakościowych usług oferowanych przez podmioty zrzeszone. Obszar SEM obejmuje zarówno pozycjonowanie organiczne (SEO), jak i kampanie płatne (PPC). Ponadto Grupa prowadzi fanpage SEM IAB PL, który na bieżąco informuje użytkowników o zachodzących zmianach w branży. Szefem Grupy jest Jarosław Miszczak, Bluerank, a jego Zastępcą Szymon Rydelski, Sunrise System.

  • Krzysztof Radzikowski
  • 23 czerwca 2025

Etapy rozwoju e-commerce – z czym się trzeba mierzyć

Handel elektroniczny (e-commerce) stał się nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, oferując przedsiębiorcom nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym […]

  • Katarzyna Jarosz
  • 29 sierpnia 2024

Jak tworzyć case study. Przewodnik dla digital marketingu.

Case study to niezwykle cenny materiał, którego specyfika umożliwia prezentację przeprowadzonych kampanii w praktycznym kontekście. Właściwie przygotowane case study przedstawia zadanie, które wykonaliśmy, z jakimi problemami i trudnościami się borykaliśmy i jak sobie z nimi poradziliśmy.

  • Krzysztof Janosiewicz
  • 1 lipca 2024

Cienie i blaski Demand Generation

Wcześniej znane pod nazwą Discovery, kampanie Demand Generation wprowadzały lekkie zamieszanie wśród ‘starych’użytkowników systemu Google Ads. Dlaczego? Bo […]

  • Kinga Mech
  • 19 marca 2024

Case Study dla Fundacji TVN: Efektywnie dla wyższego celu

Fundacja TVN ma na celu poprawę sytuacji zdrowotnej chorych dzieci, w szczególności tych niepełnosprawnych. Udziela wsparcia finansowego na rehabilitację, leczenie oraz sprzęt medyczny. Fundacja TVN buduje i remontuje kliniki i oddziały szpitalne, a także wyposaża je w sprzęt medyczny.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć