sem

Grupa pracuje na rzecz edukacji i popularyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych jako skutecznego narzędzia promocji online. Jednym z głównych celów jej funkcjonowania jest ustanawianie i przestrzeganie standardów jakościowych usług oferowanych przez podmioty zrzeszone. Ponadto grupa prowadzi fanpage SEM w mediach społecznościowych, który na bieżąco informuje użytkowników o zachodzących zmianach w branży. Szefem grupy jest Łukasz Iwanek, Internetica.

Podcasting – nowe życie „starego” trendu?

Podcasting – nowe życie „starego” trendu?

Od lipca 2019 w badaniu TGI Kantar MillwardBrown wprowadzono serię pytań dotyczących podcastów. Niewątpliwie przyczyną tego posunięcia jest rosnące zainteresowanie tą tematyką ze strony rynku - podcasty od paru miesięcy to branżowy hot topic.   Chwilowa moda czy...

czytaj dalej
Efektywny proces ofertowania SEO

Efektywny proces ofertowania SEO

Optymalny zakres działań dopasowany do potrzeb, możliwości i oczekiwań klienta Grupa Robocza SEM, działającą w ramach IAB Polska, opracowała i opublikowała Zbiór dobrych praktyk SEO, w ramach którego wskazane zostały najlepsze reguły w obszarze ofertowania usług SEO....

czytaj dalej