SEM .

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej SEM IAB Polska. Grupa pracuje na rzecz edukacji i popularyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych jako skutecznego narzędzia promocji online. Jednym z głównych celów jej funkcjonowania jest ustanawianie i przestrzeganie standardów jakościowych usług oferowanych przez podmioty zrzeszone. Obszar SEM obejmuje zarówno pozycjonowanie organiczne (SEO), jak i kampanie płatne (PPC). Ponadto Grupa prowadzi fanpage SEM IAB PL, który na bieżąco informuje użytkowników o zachodzących zmianach w branży. Szefem Grupy jest Jarosław Miszczak, Bluerank, a jego Zastępcą Szymon Rydelski, Sunrise System.

  • Krzysztof Janosiewicz
  • 1 lipca 2024

Cienie i blaski Demand Generation

Wcześniej znane pod nazwą Discovery, kampanie Demand Generation wprowadzały lekkie zamieszanie wśród ‘starych’użytkowników systemu Google Ads. Dlaczego? Bo […]

  • Kinga Mech
  • 19 marca 2024

Case Study dla Fundacji TVN: Efektywnie dla wyższego celu

Fundacja TVN ma na celu poprawę sytuacji zdrowotnej chorych dzieci, w szczególności tych niepełnosprawnych. Udziela wsparcia finansowego na rehabilitację, leczenie oraz sprzęt medyczny. Fundacja TVN buduje i remontuje kliniki i oddziały szpitalne, a także wyposaża je w sprzęt medyczny.

  • Mateusz Szynalewski
  • 10 października 2023

Uczenie maszynowe i AI opanowały świat marketingu – jak bardzo powinniśmy im ufać?

Temat ten, chociaż w innej formie, wywoływał zamieszanie już znacznie wcześniej. Jeszcze całkiem niedawno większość mojego digital marketingowego feeda na LinkedInie zalewały posty i infografiki poświęcone Performance Max. Jeszcze wcześniej dotyczyły one intensywnego promowania i wprowadzania automatycznych rekomendacji na kontach Google Ads, czy też wycofania rozszerzonych reklam tekstowych na rzecz elastycznych.

  • Mateusz Szynalewski
  • 6 września 2023

Dobierz grupę odbiorców precyzyjniej niż na LinkedIn za pomocą… YouTube Ads

Kiedy myślimy o kanałach reklamowych umożliwiających precyzyjne targetowanie, najczęściej jako pierwszy do głowy przychodzi nam LinkedIn. Pomimo tego, że YouTube jest kojarzony najczęściej jako platforma, która oferuje niedrogi zasięg oraz sporą ilość formatów reklamowych, to jednak nie jest koniec jego możliwości.

  • Julia Zdobylak
  • 18 sierpnia 2023

Kampanie Performance Max – nie tylko negatywy!

Performance Max – złoty graal, który pozwala zwiększyć efektywność działań reklamowych czy kolejny wymysł Google Ads utrudniający skuteczną optymalizację kampanii online?

Wciśnij ESC, żeby zamknąć