Social Media .

Grupa skupia swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z mediami społecznościowymi. Efektem tych działań będzie m.in. publikacja raportu/poradnika edukacyjnego „Social Media w Polsce”, który nie tylko będzie definiował media społecznościowe, opisywał kluczowe kanały, ale również pokazywał możliwości działań płatnych oraz konsumpcję poszczególnych kanałów przez określone pokolenia. Szefem grupy jest Adam Kaliszewski, Solski PR, a jego Zastępcami – Adam Kręgielewski z Labcon i Weronika Golon, OMD Group .

  • Grupa Robocza Social Media
  • 18 lipca 2024

Short social video a efektywność

Kluczowe miary efektywności Short social video na stałe zagościło w kampaniach reklamowych prowadzonych w mediach społecznościowych, na każdym […]

  • Grupa Robocza Social Media
  • 9 lipca 2024

Dla kogo jest TikTok?

TikTok to aplikacja mobilna służąca do tworzenia i oglądania krótkich treści wideo. Mechanizm rekomendacji treści opiera się, w […]

  • Marta Rysia Jarkiewicz
  • 14 czerwca 2024

Jak tworzyć Short social video

Tworzenie skutecznych Short social video wymaga przede wszystkim kreatywnego podejścia oraz zrozumienia potrzeb i zachowań odbiorców. Trzymanie się tych “złotych zasad” może znacząco zwiększyć skuteczność i efektywność działań marketingowych na platformach społecznościowych.

  • Adam Kregielewski
  • 7 czerwca 2024

Short social video w strategii mediowej

Short social video stało się jednym z kluczowych elementów realizacji działań płatnych w największych platformach społecznościowych w Polsce.W […]

  • Adam Kregielewski
  • 21 maja 2024

Short social video – geneza, definicja, popularność

opularność wideo w mediach społecznościowych nie jest niczym nowym - od lat format ten jest na fali wzrostowej, a o trwającym “roku wideo” w branży digital mówi się niemal nieprzerwanie od ponad 10 lat.

  • Adam Kaliszewski
  • 19 grudnia 2023

Threads – z czym to się je?

Jeśli zajmujesz się marketingiem lub komunikacją w sieci, prawdopodobnie jesteś już na Threads. Jeśli nie – zapewne niedługo tam trafisz.

  • Marta Rysia Jarkiewicz
  • 20 października 2023

Dobre praktyki działań w social mediach dla celów biznesowych

Marketerzy planujący działania marketingowe powinni przede wszystkim pamiętać o tym, że siłą napędową social media są użytkownicy i tworzone przez nich treści. Aby działania w social mediach uzyskiwały założone wyniki, wspierały cele biznesowe i były realną wartością dla odbiorców, warto przestrzegać kilku dobrych praktyk.

  • Adam Kaliszewski
  • 19 września 2023

Działania płatne i organiczne na LinkedIn

LinkedIn jest powszechnie odbierany jako platforma o charakterze profesjonalnym. Z uwagi na występowanie użytkownika pod związane z zarządzaniem profilami czy kampaniami reklamowymi, prowadzone są z poziomu przeglądarki internetowej.

  • Natalia Żmuda
  • 24 sierpnia 2023

Działania płatne i organiczne na Pinterest

Pinterest można porównać do wirtualnej tablicy korkowej, na której przypinamy inspirujące zdjęcia lub grafiki. Na stronie głównej platformy użytkownik może przeglądać zamieszczane przez innych użytkowników i marki, zdjęcia lub grafiki. Użytkownik widzi materiały, które algorytm Pinteresta wyselekcjonował dla niego na bazie zadeklarowanych zainteresowań, historii wyszukiwania lub zapisanych na własnej tablicy pinów innych użytkowników.

  • Piotr Batko
  • 26 lipca 2023

Działania płatne na TikToku

TikTok umożliwia zakup mediów przez platformę TikTok Business Center, a konkretnie przez TikTok Ads Managera6. Część formatów rezerwacyjnych, m.in. TopView CPM, Branded Effect, Hashtag Challenge możliwa jest do zakupu za pośrednictwem opiekuna TikToka. Interfejs nie jest dostępny w języku polskim – można korzystać z wersji angielskiej.

  • Adam Kregielewski
  • 14 lipca 2023

YouTube: działania organiczne

YouTube został założony w 2005 roku przez Chada Hurleya, Steve’a Chena i Jaweda Karima - trójkę studentów i pracowników firmy PayPal. Pierwszy materiał w serwisie został udostępniony 25 kwietnia 2005 roku - był to film o tytule „Me at the zoo”39, relacjonujący pobyt Jaweda Karima w ogrodzie zoologicznym.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć