Jak zacząć reklamować się na Pintereście?
Pinterest na rynku polskim umożliwia prowadzenie działań reklamowych za pośrednictwem swojego strategicznego partnera, firmy Aleph Holding. Pinterest Ads […]
Grupa skupia swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z mediami społecznościowymi. Efektem tych działań będzie m.in. publikacja raportu/poradnika edukacyjnego „Social Media w Polsce”, który nie tylko będzie definiował media społecznościowe, opisywał kluczowe kanały, ale również pokazywał możliwości działań płatnych oraz konsumpcję poszczególnych kanałów przez określone pokolenia. Szefem grupy jest Adam Kaliszewski, Solski PR, a jego Zastępcami – Adam Kręgielewski z Labcon i Weronika Golon, OMD Group .
Pinterest na rynku polskim umożliwia prowadzenie działań reklamowych za pośrednictwem swojego strategicznego partnera, firmy Aleph Holding. Pinterest Ads […]
Pinterest to platforma wizualna, na której użytkownicy szukają inspiracji, pomysłów i produktów. Aby osiągnąć sukces w działaniach marketingowych, […]
Według raportu “Social Media 2024” (Gemius, Polskie Badania Internetu, IAB Polska) Pinterest ma 6,8 mln realnych użytkowników w […]
Weekend w środku listopada 2024 może stać się punktem przełomowym dla krajobrazu social mediów, także w Polsce. Druga […]
Zgodnie z danymi przedstawionymi przez platformę TikTok kreatywność treści reklamowych lokowanych na platformie stanowi klucz do sprzedaży i sukcesu kampanii. Język komunikacji marki na TikToku powinien być oparty na trzech podstawowych filarach.
Kluczowe miary efektywności Short social video na stałe zagościło w kampaniach reklamowych prowadzonych w mediach społecznościowych, na każdym […]
TikTok to aplikacja mobilna służąca do tworzenia i oglądania krótkich treści wideo. Mechanizm rekomendacji treści opiera się, w […]
Tworzenie skutecznych Short social video wymaga przede wszystkim kreatywnego podejścia oraz zrozumienia potrzeb i zachowań odbiorców. Trzymanie się tych “złotych zasad” może znacząco zwiększyć skuteczność i efektywność działań marketingowych na platformach społecznościowych.
Short social video stało się jednym z kluczowych elementów realizacji działań płatnych w największych platformach społecznościowych w Polsce.W […]
opularność wideo w mediach społecznościowych nie jest niczym nowym - od lat format ten jest na fali wzrostowej, a o trwającym “roku wideo” w branży digital mówi się niemal nieprzerwanie od ponad 10 lat.
Half Price Club – Kupuj jeszcze taniej Maria Markiewicz Opis akcji:Najnowsza kampania sieci sklepów typu off-price Half Price […]
Jeśli zajmujesz się marketingiem lub komunikacją w sieci, prawdopodobnie jesteś już na Threads. Jeśli nie – zapewne niedługo tam trafisz.