Social Media .

Grupa skupia swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z mediami społecznościowymi. Efektem tych działań będzie m.in. publikacja raportu/poradnika edukacyjnego „Social Media w Polsce”, który nie tylko będzie definiował media społecznościowe, opisywał kluczowe kanały, ale również pokazywał możliwości działań płatnych oraz konsumpcję poszczególnych kanałów przez określone pokolenia. Szefem grupy jest Adam Kaliszewski, Solski PR, a jego Zastępcami – Adam Kręgielewski z Labcon i Weronika Golon, OMD Group .

  • Piotr Batko
  • 26 lipca 2023

Działania płatne na TikToku

TikTok umożliwia zakup mediów przez platformę TikTok Business Center, a konkretnie przez TikTok Ads Managera6. Część formatów rezerwacyjnych, m.in. TopView CPM, Branded Effect, Hashtag Challenge możliwa jest do zakupu za pośrednictwem opiekuna TikToka. Interfejs nie jest dostępny w języku polskim – można korzystać z wersji angielskiej.

  • Adam Kregielewski
  • 14 lipca 2023

YouTube: działania organiczne

YouTube został założony w 2005 roku przez Chada Hurleya, Steve’a Chena i Jaweda Karima - trójkę studentów i pracowników firmy PayPal. Pierwszy materiał w serwisie został udostępniony 25 kwietnia 2005 roku - był to film o tytule „Me at the zoo”39, relacjonujący pobyt Jaweda Karima w ogrodzie zoologicznym.

  • Marta Górka
  • 28 czerwca 2023

Instargam: działania organiczne

Newsfeed to inaczej aktualności na platformie Instagram, w których pojawia się głównie content publikowany z profili obserwowanych przez użytkownika. Dodatkowo użytkownikowi sugerowane są konta, które pasują do jego zainteresowań. Jest to również przestrzeń, którą wykorzystuje się w działaniach reklamowych.

  • Adam Kaliszewski
  • 10 lutego 2023

Dreszczowiec Elona Muska – najnowsze zmiany na Twitterze

Sytuacja Twittera coraz bardziej przypomina solidny dreszczowiec. Od awantur związanych z przejęciem serwisu przez Elona Muska, przez kolejne spontaniczne (i kontrowersyjne) decyzje nowego prezesa, aż po poważne zakłócenia pracy serwisu w ostatnich tygodniach, połączone z interesującymi (niekoniecznie w pozytywnym sensie) zapowiedziami.

  • Olga Szycht
  • 29 lipca 2022

Bezpieczeństwo danych osobowych: TikTok

W analizie tego, jakie dane pozyskują serwisy społecznościowe i jak je wykorzystują w kontekście działań reklamowych, skupiamy się na tychdziałających w ramach Meta, czyli Facebook, Instagram, Messenger i Whatsapp, oraz na najmłodszym (i wygląda na to że najpoważniejszym) konkurencie grupy, czyli TikToku. Dlaczego?

  • Rafał Sobierajski
  • 21 lipca 2022

Bezpieczeństwo danych osobowych: Meta

W analizie tego, jakie dane pozyskują serwisy społecznościowe i jak je wykorzystują w kontekście działań reklamowych, skupiamy się na tych działających w ramach Meta, czyli Facebook, Instagram, Messenger i Whatsapp, oraz na najmłodszym (i wygląda na to że najpoważniejszym) konkurencie grupy, czyli TikToku.

  • Agnieszka Jagusiak
  • 31 stycznia 2022

Kreacje na miarę naszych możliwości czy na miarę nowych czasów?

Zmierzenie się z „nową”, covidową rzeczywistością dla nikogo nie było łatwe. Jednak życie i biznes (!) muszą toczyć się dalej. Po przystosowaniu się do nowych warunków, marki powróciły do realizacji zaplanowanych kampanii reklamowych, PR-owych, do działań z obszaru employer brandingu itp. Nie mogły jednak działać tak jak zawsze, bo pandemia zmieniła reguły gry i otoczenie.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć