Social Media .

Grupa skupia swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z mediami społecznościowymi. Efektem tych działań będzie m.in. publikacja raportu/poradnika edukacyjnego „Social Media w Polsce”, który nie tylko będzie definiował media społecznościowe, opisywał kluczowe kanały, ale również pokazywał możliwości działań płatnych oraz konsumpcję poszczególnych kanałów przez określone pokolenia. Szefem grupy jest Adam Kaliszewski, Solski PR, a jego Zastępcami – Adam Kręgielewski z Labcon i Weronika Golon, OMD Group .

  • Marta Górka
  • 28 czerwca 2023

Instargam: działania organiczne

Newsfeed to inaczej aktualności na platformie Instagram, w których pojawia się głównie content publikowany z profili obserwowanych przez użytkownika. Dodatkowo użytkownikowi sugerowane są konta, które pasują do jego zainteresowań. Jest to również przestrzeń, którą wykorzystuje się w działaniach reklamowych.

  • Adam Kaliszewski
  • 10 lutego 2023

Dreszczowiec Elona Muska – najnowsze zmiany na Twitterze

Sytuacja Twittera coraz bardziej przypomina solidny dreszczowiec. Od awantur związanych z przejęciem serwisu przez Elona Muska, przez kolejne spontaniczne (i kontrowersyjne) decyzje nowego prezesa, aż po poważne zakłócenia pracy serwisu w ostatnich tygodniach, połączone z interesującymi (niekoniecznie w pozytywnym sensie) zapowiedziami.

  • Olga Szycht
  • 29 lipca 2022

Bezpieczeństwo danych osobowych: TikTok

W analizie tego, jakie dane pozyskują serwisy społecznościowe i jak je wykorzystują w kontekście działań reklamowych, skupiamy się na tychdziałających w ramach Meta, czyli Facebook, Instagram, Messenger i Whatsapp, oraz na najmłodszym (i wygląda na to że najpoważniejszym) konkurencie grupy, czyli TikToku. Dlaczego?

  • Rafał Sobierajski
  • 21 lipca 2022

Bezpieczeństwo danych osobowych: Meta

W analizie tego, jakie dane pozyskują serwisy społecznościowe i jak je wykorzystują w kontekście działań reklamowych, skupiamy się na tych działających w ramach Meta, czyli Facebook, Instagram, Messenger i Whatsapp, oraz na najmłodszym (i wygląda na to że najpoważniejszym) konkurencie grupy, czyli TikToku.

  • Agnieszka Jagusiak
  • 31 stycznia 2022

Kreacje na miarę naszych możliwości czy na miarę nowych czasów?

Zmierzenie się z „nową”, covidową rzeczywistością dla nikogo nie było łatwe. Jednak życie i biznes (!) muszą toczyć się dalej. Po przystosowaniu się do nowych warunków, marki powróciły do realizacji zaplanowanych kampanii reklamowych, PR-owych, do działań z obszaru employer brandingu itp. Nie mogły jednak działać tak jak zawsze, bo pandemia zmieniła reguły gry i otoczenie.

  • Adam Kaliszewski
  • 13 stycznia 2022

Metawersum – nowa jakość w komunikacji czy marketingowy blef?

Kiedy Mark Zuckerberg ogłosił przekształcenie konsorcjum Facebooka w organizację o swojsko brzmiącej nazwie Meta oraz w ekosystem określany mianem metawersum, wśród osób zajmujących się komunikacją dało się zaobserwować dwie różne postawy – ogromny entuzjazm związany z powstaniem „zupełnie nowego” narzędzia immersyjnej komunikacji, a także pewną konsternację.

  • Barbara Stańczak
  • 20 sierpnia 2020

Raport Strategiczny INTERNET 2019/2020: SOCIAL MEDIA

Pełna transparentność działań na Facebooku zaostrzyła walkę o konsumentów. Wydatki na reklamę w social media w 2019 roku stanowiły 17% wydatków na reklamę digital i nadal utrzymują dość dużą dynamikę wzrostu (9% rok do roku). Facebook i YouTube są wciąż najbardziej zasięgowymi mediami społecznościowymi (1) w Polsce, mimo że na rynku pojawią się kanały umożliwiające efektywną komunikację z wyspecjalizowanymi grupami.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć