Wschodzące trendy w reklamie natywnej
Reklama natywna odnotowała w ciągu kilku ostatnich lat wyraźny wzrost, głównie dzięki zjawisku ślepoty banerowej. Ponieważ użytkownicy podczas […]
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z .Grupy Roboczej Performance IAB Polska. Ich celem jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami rynkowymi w dziedzinie performance marketingu. W planach działania grupy jest przeprowadzenie kampanii edukacyjnych i świadomościowych, stworzenie forum do dyskusji oraz miejsca wymiany doświadczeń i networkingu, a ponadto przeprowadzenie badań wraz ze szczegółowym raportem, a następnie wydanie poradnika nt. rynku performance, w tym afiliacji.
Szefową GR Performance IAB Polska jest Edyta Błaszczyk, mBank, a jej Zastępcami są: Paulina Kozyra z TradeTracker, Aleksandra Zadrożna z IDMnet i Łukasz Wieszczyński z WR Digital.
Reklama natywna odnotowała w ciągu kilku ostatnich lat wyraźny wzrost, głównie dzięki zjawisku ślepoty banerowej. Ponieważ użytkownicy podczas […]