Performance .

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z .Grupy Roboczej Performance IAB Polska. Ich celem jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami rynkowymi w dziedzinie performance marketingu. W planach działania grupy jest przeprowadzenie kampanii edukacyjnych i świadomościowych, stworzenie forum do dyskusji oraz miejsca wymiany doświadczeń i networkingu, a ponadto przeprowadzenie badań wraz ze szczegółowym raportem, a następnie wydanie poradnika nt. rynku performance, w tym afiliacji.

Szefową GR Performance IAB Polska jest Edyta Błaszczyk, mBank, a jej Zastępcami są: Paulina Kozyra z TradeTracker, Aleksandra Zadrożna z IDMnet i Łukasz Wieszczyński z WR Digital.

  • Marta Białek
  • 4 grudnia 2024

AI w marketingu performance: szansa na sukces czy potencjalne ryzyko?

W dobie cyfryzacji sztuczna inteligencja (AI) zmienia sposób prowadzenia kampanii marketingowych, również w obszarze performance marketingu. Tu, gdzie liczą się twarde dane, szybkość reakcji oraz precyzja, AI dostarcza narzędzi, które pomagają zwiększać skuteczność działań i obniżać koszty, zwiększając tym samym efektywność działań. Wykorzystanie AI w marketingu performance jest jednak tematem zarówno obiecującym, jak i kontrowersyjnym – z jednej strony pozwala na znaczne usprawnienia, z drugiej strony rodzi pewne ryzyka.

  • Aleksandra Zadrożna
  • 14 listopada 2024

Działania afiliacyjne dla e-commerce w okresie zwiększonej sprzedaży – porady, korzyści, zagrożenia

Afiliacja w 2024 roku nadal może być silnym wsparciem sprzedaży w e-commerce. Warto przyjrzeć się działaniom w okresie zwiększonej sprzedaży, aby możliwie zmaksymalizować zyski. Sprzyjają temu zbliżające się okresy zwiększonej aktywności konsumentów, związane z Black Friday, Black Week, Cyber Monday czy Świętami Bożego Narodzenia. Aby czerpać korzyści z tych okresów, należy odpowiednio wcześniej zaplanować działania afiliacyjne.

  • Yuliia Petruk
  • 11 marca 2024

Wschodzące trendy w reklamie natywnej

Reklama natywna odnotowała w ciągu kilku ostatnich lat wyraźny wzrost, głównie dzięki zjawisku ślepoty banerowej. Ponieważ użytkownicy podczas […]

Wciśnij ESC, żeby zamknąć