Gry i Esport

Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska. Skupia ona ekspertów polskiej branży internetowej, którzy współpracują na rzecz popularyzacji esportu i gamingu wśród branży mediowej i reklamodawców. Celem jej działania jest również współpraca z organami państwowymi, w zakresie wypracowania reguł postępowania przy transmisjach gier w mass mediach oraz współpraca z instytucjami przy budowaniu struktur organizacyjnych polskiego esportu. Grupę tworzą praktycy branży – przedsiębiorcy, przedstawiciele mediów oraz specjaliści z agencji realizujących gamingowe projekty dla klientów. Szefem grupy jest Justyna Oracz, WE!RE FANTASY.

Gry i Esport Public Relations
  • Justyna Oracz
  • 5 kwietnia 2022
Komunikacja w gamingu i o gamingu

Nie jest tajemnicą, że gaming rośnie i będzie rósł w siłę. Dowodzą tego wyniki wielu badań, które w zależności od źródła, podają wskaźniki dynamiki wzrostu liczby graczy (rok do roku) na poziomie między 4 a 7%.

Gry i Esport Mobile Marketing
  • Nikodem Sarna
  • 8 listopada 2021
Potencjał reklamowy aplikacji mobilnych w Polsce

Z tego artykułu dowiesz się, że: aplikacje mobilne to ciekawe, ale też dynamicznie rosnące środowisko, w którym marki mogą się reklamować; wśród osób  grających w gry na smartfonach może być więcej Twoich klientów, niż myślisz ; które formaty reklamowe są najpopularniejsze.

Gry i Esport
  • Wojciech Jeznach
  • 7 maja 2020
Cztery platformy, na których marki mogą efektywnie współpracować ze światem gamingu i esportu

W zeszłym roku na Twitterze opublikowano ponad miliard wpisów na temat gamingu. W związku z tym coraz więcej marek decyduje się na wejście w świat wirtualnej rozrywki. Firmy mogą efektywnie współpracować ze światem gamingu i esportu na co najmniej czterech platformach. 1. Wejście do gry Wartość globalnego rynku gier w 2019 roku wyniosła 148,8 miliarda […]

Wciśnij ESC, żeby zamknąć