Komunikacja w gamingu i o gamingu
Nie jest tajemnicą, że gaming rośnie i będzie rósł w siłę. Dowodzą tego wyniki wielu badań, które w zależności od źródła, podają wskaźniki dynamiki wzrostu liczby graczy (rok do roku) na poziomie między 4 a 7%.
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska. Skupia ona ekspertów polskiej branży internetowej, którzy współpracują na rzecz popularyzacji esportu i gamingu wśród branży mediowej i reklamodawców. Celem jej działania jest również współpraca z organami państwowymi, w zakresie wypracowania reguł postępowania przy transmisjach gier w mass mediach oraz współpraca z instytucjami przy budowaniu struktur organizacyjnych polskiego esportu. Grupę tworzą praktycy branży – przedsiębiorcy, przedstawiciele mediów oraz specjaliści z agencji realizujących gamingowe projekty dla klientów. Szefem grupy jest Justyna Oracz, WE!RE FANTASY.
Nie jest tajemnicą, że gaming rośnie i będzie rósł w siłę. Dowodzą tego wyniki wielu badań, które w zależności od źródła, podają wskaźniki dynamiki wzrostu liczby graczy (rok do roku) na poziomie między 4 a 7%.
Z tego artykułu dowiesz się, że: aplikacje mobilne to ciekawe, ale też dynamicznie rosnące środowisko, w którym marki mogą się reklamować; wśród osób grających w gry na smartfonach może być więcej Twoich klientów, niż myślisz ; które formaty reklamowe są najpopularniejsze.
Gry stały się stałym elementem ekosystemu cyfrowego. Rośnie znaczenia streamingu. Rok 2020 przyniesie wiele zmian w segmencie gier i e-sportu.
W zeszłym roku na Twitterze opublikowano ponad miliard wpisów na temat gamingu. W związku z tym coraz więcej […]