Jak SGE wpływa na zachowania użytkowników i wzorce wyszukiwania?
Search Generative Experience (SGE) znacząco wpłynęło na sposób, w jaki użytkownicy formułują swoje zapytania w wyszukiwarce. Wyszukiwania użytkowników […]
Artykuły w tej kategorii tworzą eksperci z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Grupa jest skupiona wokół intensywnego rozwoju sztucznej inteligencji i jej wpływu na rynek online, w tym na branżę marketingową. Celem grupy jest uporządkowanie wiedzy w zakresie AI (nie tylko generative AI), edukacja rynku, budowanie i promowanie etycznych postaw oraz inspirowanie do odpowiedzialnego wykorzystywania rozwiązań AI w reklamie. Szefową Grupy jest Anna Gumkowska, a jej Zastępcami Maciej Leonard Żybula, Bees&Honey 360; Adrian Kaczkowski, Salestube; Kamila Kierzek-Mechło, BUZZcenter.
Search Generative Experience (SGE) znacząco wpłynęło na sposób, w jaki użytkownicy formułują swoje zapytania w wyszukiwarce. Wyszukiwania użytkowników […]
Już teraz widzimy, jakie zmiany w zakresie pozycjonowania i ruchu organicznego niesie ze sobą wprowadzenie Search Generative Experience […]
Duże zmiany w wyszukiwarce Google zawsze budzą obawy o sens dalszego zajmowania się pozycjonowaniem stron. Tak było w […]
Dowiedz się, jak wykorzystanie AI-Driven Attribution może pomóc Ci w lepszej alokacji budżetu marketingowego.
W dobie cyfryzacji sztuczna inteligencja (AI) zmienia sposób prowadzenia kampanii marketingowych, również w obszarze performance marketingu. Tu, gdzie liczą się twarde dane, szybkość reakcji oraz precyzja, AI dostarcza narzędzi, które pomagają zwiększać skuteczność działań i obniżać koszty, zwiększając tym samym efektywność działań. Wykorzystanie AI w marketingu performance jest jednak tematem zarówno obiecującym, jak i kontrowersyjnym – z jednej strony pozwala na znaczne usprawnienia, z drugiej strony rodzi pewne ryzyka.
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego, takich jak Midjourney, DALL·E 3, Leonardo AI, Stable Diffusion czy Adobe Firefly, tworzenie wysokiej jakości grafiki stało się szybsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie sa wady i zalety każdego z tych narzędzi?
W dzisiejszym cyfrowym świecie narzędzia AI do tworzenia treści stają się nieocenionymi sojusznikami copywriterów, marketerów czy osób pracujących w social mediach. Umożliwiają szybkie generowanie wysokiej jakości angażujących treści, oszczędzając czas i zasoby. Dziś opisujemy 10 z nich, łącznie z ich wadami i zaletami.
W tej części dajemy wzór prompta i omawiamy, jak na nim bazować. Tłumaczymy, czym jest zjawisko halucynacji AI i jak sobie z nim radzić, a także, czego unikać przy pisaniu promtów i jak iteracyjnie poprawiać prompty na podstawie informacji zwrotnych od AI.
Formułowanie skutecznych promptów wymaga zrozumienia zdolności językowych narzędzia i preferencji w zakresie komunikacji. Oto wskazówki, które pomogą w tworzeniu profesjonalnych i efektywnych promptów:
W świecie, w którym technologia szybko ewoluuje, sztuczna inteligencja (AI) stała się jednym z najbardziej omawianym tematem. Rozwój AI otwiera nowe możliwości, które mogą radykalnie zmienić nasze życie, gospodarkę i społeczeństwo.
Rewolucja czy ewolucja w branży marketingu? Rewolucje przemysłowe to gwałtowne[1] zmiany technologiczne, ale też gospodarcze, społeczne i kulturalne, […]
Przegląd regulacji prawnych W Polsce i na poziomie UE nie obowiązują obecnie żadne powszechnie obowiązujące przepisy prawa (tzn. […]