Ilość nie przechodzi już w jakość, czyli dlaczego dziś potrzebujemy super bohaterów (Super Userów)
Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, a niektórzy do tej pory w nie wierzą, że ilość zamienia się w […]
Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, a niektórzy do tej pory w nie wierzą, że ilość zamienia się w […]
Za nami rok 2024, który obfitował w rozgrzewające internet newsy. Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przy […]
Oto druga część przeglądu najbardziej pamiętnych newsów 2024 według ekspertów Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska z udziałem […]
W jakiej firmie chcesz pracować? W tej, która jest najlepsza na świecie? Kuszące. A może w takiej, która jest lepsza dla świata, tworząc swoje produkty w sposób etyczny i zrównoważony? Zastanawiasz się, czy te wartości mogą współistnieć w jednej firmie? Tak, to jest możliwe dzięki ruchowi B Corp, który skupia firmy wdrażające wysokie standardy zrównoważonego rozwoju.
Weekend w środku listopada 2024 może stać się punktem przełomowym dla krajobrazu social mediów, także w Polsce. Druga […]
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego, takich jak Midjourney, DALL·E 3, Leonardo AI, Stable Diffusion czy Adobe Firefly, tworzenie wysokiej jakości grafiki stało się szybsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie sa wady i zalety każdego z tych narzędzi?
Czy reklama jest widoczna? To pytanie powinno zaprzątać głowę każdego marketingowca. W dzisiejszym świecie pełnym zakłóceń, reklama musi być nie tylko widoczna, ale też niezapomniana. W tym artykule przeanalizuję, dlaczego widoczność jest kluczowa i jak można ją zoptymalizować, aby maksymalizować efektywność kampanii reklamowych. Wyruszymy w podróż przez wyniki trzech istotnych badań, które pokażą nam, jak przejść od zwykłej widoczności do niezwykłej skuteczności.
Potrzeby seniorów zauważane są przez firmy budujące swoje strategie ESG w Polsce. Spośród 86 raportów zrównoważonego rozwoju za rok 2022, które dostępne są w bibliotece konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju, o akcjach skierowanych w stronę seniorów pisze niemal ⅓ raportujących.
W dzisiejszym cyfrowym świecie narzędzia AI do tworzenia treści stają się nieocenionymi sojusznikami copywriterów, marketerów czy osób pracujących w social mediach. Umożliwiają szybkie generowanie wysokiej jakości angażujących treści, oszczędzając czas i zasoby. Dziś opisujemy 10 z nich, łącznie z ich wadami i zaletami.
Firmy, które nie mają ducha społecznej odpowiedzialności w swoim DNA i nie angażowały się dotychczas w tego rodzaju działania, mają ostatni dzwonek na rozpoczęcie aktywności w tym obszarze. Wyzwanie jest jeszcze większe w przypadku firm usługowych, operujących globalnie i niemających bezpośrednich punktów styku z konkretnymi społecznościami.
Formułowanie skutecznych promptów wymaga zrozumienia zdolności językowych narzędzia i preferencji w zakresie komunikacji. Oto wskazówki, które pomogą w tworzeniu profesjonalnych i efektywnych promptów:
Jeśli zajmujesz się marketingiem lub komunikacją w sieci, prawdopodobnie jesteś już na Threads. Jeśli nie – zapewne niedługo tam trafisz.