Biznes .

  • Adam Kaliszewski
  • 19 grudnia 2023

Threads – z czym to się je?

Jeśli zajmujesz się marketingiem lub komunikacją w sieci, prawdopodobnie jesteś już na Threads. Jeśli nie – zapewne niedługo tam trafisz.

  • Włodzimierz Schmidt
  • 29 marca 2022

O zasadach funkcjonowania TCF ostatecznie rozstrzygnie belgijski sąd

Na początku lutego Belgijski Urząd Ochrony Danych (APD) wydał decyzję w sprawie narzędzia Transparency & Consent Framework (TCF) zarządzanego przez IAB Europe. Jest to wynik prowadzonego przez belgijski urząd postępowania mającego na celu zbadanie zgodności funkcjonowania TCF z przepisami ochrony danych osobowych. IAB Europe zaskarżyło decyzję APD. Co to oznacza dla branży i konsumentów? Jakie konsekwencje niesie ze sobą decyzja belgijskiego urzędu?

  • Ewa Sadowska
  • 1 lipca 2020

Raport Strategiczny INTERNET 2019/2020: Display

Display w dalszym ciągu odpowiada za prawie połowę przychodów rynku reklamy online (48,7%), a mobile wciąż rośnie w siłę i osiąga ponad 28% udziału. Rosną oczekiwania rynku w stosunku do wskaźnika widzialności reklamy graficznej. Kreatywność, technologia i dane są podstawą rozwoju nowej reklamy display, a nowe sposoby konsumpcji – szczególnie wśród młodych – wyznaczają kierunki jej rozwoju. Standardowa reklama graficzna to jeden z kanałów najsilniej dotkniętych skutkami kryzysu spowodowanego przez COVID-19.

  • IAB Blog
  • 19 maja 2020

Technologia w marketingu – martechowe ABC

O wpływie technologii na pracę działów marketingu wiemy nie od dziś. Głównym czynnikiem, który zapoczątkował duże zmiany był internet. Za jego sprawą świat nabrał tempa - przesyłanie danych pomiędzy dwiema osobami, które mieszkają na innych półkulach globu, nie stanowi dzisiaj większego problemu. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej liczbom, które dokładnie przedstawiają skalę transformacji cyfrowej.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć