Biznes .

  • Magdalena Feliniak
  • 11 grudnia 2024

Certyfikacja B Corp – Bądź firmą lepszą dla świata, to się opłaca!

W jakiej firmie chcesz pracować? W tej, która jest najlepsza na świecie? Kuszące. A może w takiej, która jest lepsza dla świata, tworząc swoje produkty w sposób etyczny i zrównoważony? Zastanawiasz się, czy te wartości mogą współistnieć w jednej firmie? Tak, to jest możliwe dzięki ruchowi B Corp, który skupia firmy wdrażające wysokie standardy zrównoważonego rozwoju.

  • Krystian Wydro
  • 6 listopada 2024

Top 5 narzędzi AI do generowania obrazów

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego, takich jak Midjourney, DALL·E 3, Leonardo AI, Stable Diffusion czy Adobe Firefly, tworzenie wysokiej jakości grafiki stało się szybsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie sa wady i zalety każdego z tych narzędzi?

  • Hubert Świtalski
  • 30 października 2024

Viewability które działa! Jaka widoczność jest wystarczająca?

Czy reklama jest widoczna? To pytanie powinno zaprzątać głowę każdego marketingowca. W dzisiejszym świecie pełnym zakłóceń, reklama musi być nie tylko widoczna, ale też niezapomniana. W tym artykule przeanalizuję, dlaczego widoczność jest kluczowa i jak można ją zoptymalizować, aby maksymalizować efektywność kampanii reklamowych. Wyruszymy w podróż przez wyniki trzech istotnych badań, które pokażą nam, jak przejść od zwykłej widoczności do niezwykłej skuteczności.

  • Karolina Kulig
  • 23 października 2024

Seniorzy w strategii ESG. Dobre praktyki

Potrzeby seniorów zauważane są przez firmy budujące swoje strategie ESG w Polsce. Spośród 86 raportów zrównoważonego rozwoju za rok 2022, które dostępne są w bibliotece konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju, o akcjach skierowanych w stronę seniorów pisze niemal ⅓ raportujących.

  • Magda Rokicka
  • 16 października 2024

10 narzędzi AI do copywritingu

W dzisiejszym cyfrowym świecie narzędzia AI do tworzenia treści stają się nieocenionymi sojusznikami copywriterów, marketerów czy osób pracujących w social mediach. Umożliwiają szybkie generowanie wysokiej jakości angażujących treści, oszczędzając czas i zasoby. Dziś opisujemy 10 z nich, łącznie z ich wadami i zaletami.

  • Maciej Kikta
  • 9 października 2024

Niskobudżetowe działania CSR integrujące zespół i budujące wizerunek firmy społecznie odpowiedzialnej – case study firmy Smartney

Firmy, które nie mają ducha społecznej odpowiedzialności w swoim DNA i nie angażowały się dotychczas w tego rodzaju działania, mają ostatni dzwonek na rozpoczęcie aktywności w tym obszarze. Wyzwanie jest jeszcze większe w przypadku firm usługowych, operujących globalnie i niemających bezpośrednich punktów styku z konkretnymi społecznościami.

  • Pawel Szczyrek
  • 27 września 2024

Sztuka pisania promptów – protipy cz. 1

Formułowanie skutecznych promptów wymaga zrozumienia zdolności językowych narzędzia i preferencji w zakresie komunikacji. Oto wskazówki, które pomogą w tworzeniu profesjonalnych i efektywnych promptów:

  • Adam Kaliszewski
  • 19 grudnia 2023

Threads – z czym to się je?

Jeśli zajmujesz się marketingiem lub komunikacją w sieci, prawdopodobnie jesteś już na Threads. Jeśli nie – zapewne niedługo tam trafisz.

Wciśnij ESC, żeby zamknąć