Ile trwa postawienie sklepu?
Sklep wdrożony przez nas w 5 dni dla sieci salonów fryzjerskich Jean Louis David, wygenerował w pierwszym miesiącu działania większy zysk niż dobrze prosperujący salon stacjonarny! To case o tyle ciekawy, że dla salonów fryzjerskich e-commerce nie jest przecież wcale oczywistą opcją i naturalnym wyborem.
Fast White Cat ma w swojej ofercie realizacje różnego zasięgu – od małych, optymalnych, ale ekspresowo wdrożonych platform nawet za 10 tysięcy złotych, po bardzo angażujące, duże projekty, wyceniane indywidualnie i dostosowane do najbardziej szczegółowych, niepowtarzalnych wymogów konkretnego klienta. Najważniejsze w budowaniu takich sklepów jest właśnie wspominane myślenie o zyskach – to, jakie rodzaje platformy, layout, sposoby płatności, wysyłki czy jakiekolwiek inne funkcjonalności proponujemy klientom, nigdy nie jest dziełem przypadku, ale przemyślaną strategią, której celem zawsze jest sprzedaż.
Jak wybrać dostawcę usług e-commerce?
Warto pamiętać o tym, że dostawca takich usług powinien, poza doskonałymi umiejętnościami technicznymi, mieć również dużą wiedzę z zakresu e-commerce oraz umiejętności miękkie. Najważniejsze, by współpraca biznesowa była skoncentrowana na celu, jakim jest sprzedaż – dlatego warto wybrać dostawcę, który rozumie, że sklep online należy budować w konkretny, przemyślany sposób, zgodny z UX, dostosowany do oczekiwań współczesnego klienta, dobrze konwertujący.
Dlatego polecam współpracować z takimi firmami, które posiadają zaplecze merytoryczne, mają w swoich zasobach certyfikowanych ekspertów danej platformy,
a także dobrze funkcjonujący dział marketingu. Kolejną kwestią jest to, aby wybierać tych, z którymi udało nam się złapać kontakt i czujemy,że komunikacja przychodzi nam bez trudu – przy dłuższych projektach to naprawdę istotne.
Jako Fast White Cat staramy się działać właśnie w taki sposób, oferując kompleksowe podejście i pełną dyspozycyjność na wszystkich poziomach – nazywamy się e-commerce housem, bo oprócz tego, co jest w środku, czyli software’u, dajemy w pakiecie także dobrze prosperujący sklep. Specjalizujemy się we wdrożeniach na Magento i Prestashop, ponieważ uważamy je za najlepsze i najlepiej je znamy. Tylko takie rozwiązania oferujemy naszym klientom – jesteśmy zdania, że dobry usługodawca to taki, który dopiero wtedy buduje ofertę rynkową, gdy może uznać się za eksperta w temacie.
Ten artykuł jest częścią publikacji Grupy Roboczej E-commerce pt. “E-commerce w czasach kryzysu”, opublikowanej w czerwcu 2020r. Zachęcamy do zapoznania się z całością materiału. Publikacja jest dostępna bezpłatnie w formacie pdf.