Czy e-commerce jest drogi?

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]

Ile trwa postawienie sklepu?

Sklep wdrożony przez nas w 5 dni dla sieci salonów fryzjerskich Jean Louis David, wygenerował w pierwszym miesiącu działania większy zysk niż dobrze prosperujący salon stacjonarny! To case o tyle ciekawy, że dla salonów fryzjerskich e-commerce nie jest przecież wcale oczywistą opcją i naturalnym wyborem.

Fast White Cat ma w swojej ofercie realizacje różnego zasięgu – od małych, optymalnych, ale ekspresowo wdrożonych platform nawet za 10 tysięcy złotych, po bardzo angażujące, duże projekty, wyceniane indywidualnie i dostosowane do najbardziej szczegółowych, niepowtarzalnych wymogów konkretnego klienta. Najważniejsze w budowaniu takich sklepów jest właśnie wspominane myślenie o zyskach – to, jakie rodzaje platformy, layout, sposoby płatności, wysyłki czy jakiekolwiek inne funkcjonalności proponujemy klientom, nigdy nie jest dziełem przypadku, ale przemyślaną strategią, której celem zawsze jest sprzedaż.

Jak wybrać dostawcę usług e-commerce?

Warto pamiętać o tym, że dostawca takich usług powinien, poza doskonałymi umiejętnościami technicznymi, mieć również dużą wiedzę z zakresu e-commerce oraz umiejętności miękkie. Najważniejsze, by współpraca biznesowa była skoncentrowana na celu, jakim jest sprzedaż – dlatego warto wybrać dostawcę, który rozumie, że sklep online należy budować w konkretny, przemyślany sposób, zgodny z UX, dostosowany do oczekiwań współczesnego klienta, dobrze konwertujący.

Dlatego polecam współpracować z takimi firmami, które posiadają zaplecze merytoryczne, mają w swoich zasobach certyfikowanych ekspertów danej platformy,

a także dobrze funkcjonujący dział marketingu. Kolejną kwestią jest to, aby wybierać tych, z którymi udało nam się złapać kontakt i czujemy,że komunikacja przychodzi nam bez trudu – przy dłuższych projektach to naprawdę istotne.

Jako Fast White Cat staramy się działać właśnie w taki sposób, oferując kompleksowe podejście i pełną dyspozycyjność na wszystkich poziomach – nazywamy się e-commerce housem, bo oprócz tego, co jest w środku, czyli software’u, dajemy w pakiecie także dobrze prosperujący sklep. Specjalizujemy się we wdrożeniach na Magento i Prestashop, ponieważ uważamy je za najlepsze i najlepiej je znamy. Tylko takie rozwiązania oferujemy naszym klientom – jesteśmy zdania, że dobry usługodawca to taki, który dopiero wtedy buduje ofertę rynkową, gdy może uznać się za eksperta w temacie.


Ten artykuł jest częścią publikacji Grupy Roboczej E-commerce pt. “E-commerce w czasach kryzysu”, opublikowanej w czerwcu 2020r. Zachęcamy do zapoznania się z całością materiału. Publikacja jest dostępna bezpłatnie w formacie pdf.

 
[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/E-commerce-w-czasach-kryzysu-1.pdf” url_new_window=”on” button_text=”POBIERZ PORADNIK” button_alignment=”center” _builder_version=”4.4.8″][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Cezary Kożon

Wciśnij ESC, żeby zamknąć